torsdag 4. desember 2014

Favorittsko 2014

Enn så lenge så har jeg vært forskånet for de fleste belastningsskader knyttet til løping. En av grunnene kan være at jeg sjelden løper mer enn 50 km i uka. Så tror jeg det at jeg rullerer hyppig på skoene jeg løper med er viktig. I løpet av uka er jeg innom 3-4 par. Dette gjør jeg ikke bare fordi jeg tror det er sunt for føtter og bein, men også fordi det gir varisjon til løpingen.

De som har lest tidligere innlegg jeg har skrevet har fått med seg at jeg har en forkjærlighet for Adidas. Denne kjærligheten har ikke bleknet etter at de introduserte Boost-materialet! Det er nesten så jeg føler jeg jukser når jeg tar på meg Energy boost skoene for en liten treningstur. Disse er dermed også lett et av mine favoritt skopar til trening. Et annet par jeg bruker svært mye til trening er Adidas AdizeroTempo. De har ikke Boost i sålen, men er en lettvekts-stabilitets modell som passer godt for meg som overpronerer en smule. Nå så jeg at Adidas forrige uke laserte Adizero Tempo 7 med boost i sålen. Den skal testes!

Adizero tempo 7 med boost i sålen


Når det kommer til tempoturer bruker jeg Adios Boost. Skikkelig digge sko! Planen var også å bruke disse til konkurranse. Likevel ender jeg alltid opp med å snøre på meg de hærlig grønne, fjærlette Adidas Adios 1.
Adios 1 - alltid en favoritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar