onsdag 3. desember 2014

2015 - nye løp, nye mål.

Det har gått over et år siden sist jeg postet noe på denne siden.
Sist var da jeg hadde dratt i land tredjeplassen i 5 km på Novemberflåset 2013. Jeg deltok i det løpet  i år også, og havnet til min store glede på andre plass. Det sier nok litt om konkurransen at man kan komme på andre plass i en 5 km ved å runde 5k på 21 minutter, men likevel var det morsomt (og overraskende)!

For 2015 har jeg foreløpig to store mål:

1. At Glommaløpet blir et vellykket og godt arrangement med mange deltagere. I tillegg at jeg forbedrer min egen tid i løpet fra i fjor...

2. Å sette ny pers på Gøteborgsvarvet 23. mai!
Det er snaue fem år siden jeg begynte å trene løping regelmessig. I snitt løper jeg 4 - 5 økter og alltid rett rundt 40 km pr uke. Som regel blir det en langtur, to-tre 8 km i varierende tempo og en intervall økt pr. uke. Det er tilstrekkelig til å holde formen ved like, men ikke nok til å forbedre den i noe særlig grad. Da måtte jeg sannsyligvis løpt lengre langturer, hardere intervaller, i tillegg flere tempoøkter. Men det gidder jeg ikke.

I mellomtiden gleder jeg meg til 9. mai!

www.glommalopet.no

Glommaløpet 2013:



13 km passert og 3 km til mål i Glommaløpet 2013
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar