fredag 18. november 2011

Novemberflåset 5km,10km, eller 0km

I morgen er det konkurransedag, kanskje. Jeg har ikke bestemt meg helt om jeg skal kjøre ned til Strømstad ennå. Været ser ut til å bli bra, 9 grader, opphold og lite vind. Likevel er jeg altså litt usikker på om jeg stiller til start. Med forpliktelser både formiddag og ettermiddag må løpet i så fall klemmes inn midt på dagen uten at andre enn meg selv legger merke til det. Når løypa på 10km i tillegg er såpass kupert at jeg kan se langt etter noen god tid, er ikke motivasjonen akkurat på topp. Dermed vurderer jeg i så fall å stille på 5 km (5.3 km). Hadde egentlig vært litt gøy, ettersom jeg ikke har løpt denne distansen tidligere.

Dermed er det knyttet stor usikkerhet til om disse hestene får gleden av å se meg totalt sluttkjørt ved 8km i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar