tirsdag 28. juni 2011

Nye Adidas Adizero Mana 6

Sjekket innom Running Warehouse for å se hva som rører seg på skofronten.

Til min store forskrekkelse så jeg at Adidas har lansert den nye modellen av Mana - Adidas Adizero Mana 6. Forskrekket ble jeg først og fremst fordi det virker som om Adidas med den nye utgaven av Mana har gjort store endringer.
Mana 5. Les mer på runningwarehouse

Mana6. Les mer på www.runningwarehouse.com
Mana 5 veide knappe 200 gram, mens Mana 6 har lagt på seg hele 60 gram og veier nå 260 gram. I tillegg har sålene blitt 6 mm tykkere jevnt over.  Har Adidas droppet konkurransesko for oss som overpronerer?? Forhåpentligvis har de flere nyheter i ermet, men litt betenkt er jeg, for Mana 5 er en sko jeg har rukket å bli svært glad i den korte tiden jeg har hatt dem!

Nysgjerrig som jeg er kommer jeg sikkert til å kjøpe inn et par Mana 6 også. Kan jo hende at de er supre til f.eks halvmaraton. 260 gram er jo fortsatt lett.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar